Tuesday, November 1, 2011

Essence - 72 Found My Love

Pozdrav svima! :)
Za pocetak, trenutno imam 43 followera i na tome vam neizmerno HVALA! Hvala i na svim komentarima i lajkovima :) Divni ste :)
Danas sam se odlucila za malo svetliju nijansu laka, cisto da malo promenim :) Znam da je vreme Halloweena i da je jesen i da je sve nesto mracno i tmurno, ali eto, ja sam se odlucila za neznu boju lavande :)

Dakle, jedna divna lilasta bojica :) Evo izbliza na cetkici:

Lak dolazi u bocici od 8 ml, kao i svi MultiDimension lakovi. Ovu Essence-ovu kolekciju necu moci da prezalim kad nestane, jer su nijanse stvarno zanimljive :) mislim da bi trebalo da ih uvrste u stalnu ponudu. Makar Right, girl, meni za ljubav :D Ukoliko kupite ovaj lak, nemojte da se uplasite posle prvog sloja, jer bude sav nikakav, neujednacen, ali posle drugog sloja sve bude ok :) Malo je tecniji od ostalih lakova koje imam (ili je to samo meni takav zapao? :D ) i izbliza se vide uspravne linije od mazanja, tako da to moze nekome da predstavlja problem. Dobro, dosta price, evo slika ovog lepotana na noktima:

Unutra - prva slika bez blica, druga sa blicem:


Slike napolju - prva slika na Suncu, druga u hladu:
Za malo vise slika, posetite moju Facebook stranicu ;) Trenutno ne osecam da ovom lakicu treba neki nail art, ne fali mi, ali to se moze vrlo lako promeniti kad sam ja u pitanju, tako da budite u pripravnosti, mozda vas iznenadim opet nekim update-om :D
Pa sta kazete, svidja li vam se ova boja? Hocete li patiti za MultiDimension kolekcijom i, ako je odgovor da, za kojim lakom posebno? Do sledeceg lakiranja! :)

12 comments:

  1. Jako lijepa nijansa. Imam i ja samo malo tamniju verziju lavanda boje iz iste kolekcije. Dečku najdraža boja u mojoj kolekciji lakova :)
    Također, čestitke na toliko sljedbenika :)

    ReplyDelete
  2. Meni je ovo mnogo draga boja, nisam je odavno mazala eto sad si me podsetila. Ne mogu svi da stignu na red:)Nisam znala da povlace Multidimension, steta.

    ReplyDelete
  3. Ajme kako duge nokte imaš! :) Divna je boja, možda ju pokupim!

    ReplyDelete
  4. Mnogo je lep i neobičan, baš mi se sviđa :)

    ReplyDelete
  5. Predivni nokti, a mogu reci da nebi bilo lose nabaciti mozda od Essence twinsica Thelma & Louise glitter ili ovaj novi Time for romance s flejkijima (no mislim da bi on pustio crveno lagano):)
    A od MD lakova imam kricavo rozi i crni, koji sam taman potrosila :(

    ReplyDelete
  6. Hvala vam :)
    @Kreativka - Eh dok taj Time for romance dodje u ovu Srbiju... :/ A nisam na swatchevima ni primetila da on ima flejkije :o

    ReplyDelete
  7. krasna boja :-D
    i da, totalno mrzim essence što su nam uskratili ove a ostavili samo male bočice :-(

    ReplyDelete
  8. Prelepa boja, bas takvu trazim :))

    ReplyDelete
  9. Hvala :) Mislim da bi morali neki od ovih lakova da uvrste u stalnu prodaju definitivno.
    @Nevena, potrazi, nadam se da je jos ima ;)

    ReplyDelete
  10. Jel Trendsetter iz multi kolekcije? Ako je ttako da se opskrbim :)) A kad nestane u Beogradu, u Skoplje ce tek da stigne pa ne brini :))

    ReplyDelete
  11. Opskrbi se ;) Znaci od tebe narucujem Right, Girl :D

    ReplyDelete
  12. nisam videla ovu boju u radnji, tj nije mi zapala za oko, ali bas lepo izgleda

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...