Saturday, December 17, 2011

Nouba palette 103

Hello :)
Svi znate da sam odlucila da malo izmenim koncepciju bloga u smislu da cu poceti da radim i recenzije make up prozivoda. Na ovu ideju sam dosla jer eto volim da se sminkam, imam dosta sminke, i citam dosta make up blogova, pa sam dobila zelju da se okusam u recenziranju ovih proizvoda :) Nadam se da ce se i vama svideti onoliko koliko sam ja uzivala u pravljenju ove recenzije. :) Hvala na divnoj podrsci svima i na ukazanom poverenju, nadam se da ce vam se svideti ovo sto sam pocela da radim :) Prelazim na stvar.
Nouba je italijanska marka kozmetike koja nije mnogo poznata kod nas. Rec je o profesionalnom make up-u, meni se pokazala kao izuzetno kvalitetna sminka. Paletu koju imam sam dobila od najbolje drugarice koja uvek zna sta ce me uciniti srecnom (Mico :**). Paleta se sastoji od 8 ruzeva, 14 senki, 2 rumenila i 2 nijanse pudera. Pakovanje je predivno, crno, elegantno i prakticno.


Pitate se kako izgleda kada se paleta skroz otvori? (Klik za vecu sliku)


Krenucemo redom sa swatchevima :) Prvo ruzevi :) Kao sto sam rekla, paleta ima 8 ruzeva: dve roze, koralna, dve crvene i 3 braonkaste nijanse. Lako se mazu, lepo su pigmentisani.


Omiljene nijanse su mi ove dve crvene, apsolutno su predivne :) Ove braon bas i nisu moj fazon, ne znam u kojim prilikama bih ih namackala. Roze su mi malo previse "barbikaste".

Sledece na redu su senke, moje najvece odusevljenje u ovoj paleti :) Paleta sadrzi 14 senkica, ukupne tezine 12,6 grama (0,9 gr po senkici). Senke su dosta dobro pigmentisane, traju jako dugo na ocima, lepo se blendaju.

Prvi red senki - prva slika unutra, druga napolju. Gornji red bez baze, drugi sa bazom (ArtDeco baza za senke)
Drugi red senki - prva slika unutra, druga napolju. Gornji red bez baze, drugi sa bazom (ArtDeco baza za senke)


Moj favorit medju senkama je prva u drugom redu, predivna ljubicasta nijansa, totalno sam zaljubljena u nju :) Koja se vama najvise dopada? :)
Ostala su jos samo rumenila i puderi :) S obzirom da to ne koristim, odradila sam swatcheve da vidite kako izgleda, a moje misljenje o njima ne postoji, jer ih nisam koristila :)

Prva slika je unutra, druga napolju


Eto :) Moja prva make up recenzija je gotova :) Znam da je uzasno opsirna, da ima mnogo slika, ali htela sam da premijerni make up post i bude nekako "spektakularan", pa sam odlucila da recenziram ovu paletu :) Nestrpljivo cekam komentare, savete iskusnijih blogerki i misljenja :) Da li ste culi za Nouba kozmetiku? Ili je mozda i koristite?

6 comments:

  1. evo ja cu prva :)
    vidjala sam ponesto od ove kozmetike, ali izgleda nisam dovoljno vidjala da bi me ubedili da nesto probam :) salu na stranu, bas volim sto si ovo odabrala jer pojma nisam imala o njihovim proizvodima, nisi bila preopsirna a opet si prenela svoj utisak, fotografija ima dosta sto mi se svidja, sve u svemu mislim da ti ovo sasvim lepo ide, tako da cekamo sledeci post. uskoro :D

    ReplyDelete
  2. svaki put kad idem u Mauricijus gledam njihov stand, a nikako da probam nesto :) al posle ove recenzije, mislim da cu morati nesto da uzmem :)

    ReplyDelete
  3. Cula jesam, probala nisam. Svidjaju mi se rumenila iako ih ti izbegavas :)Pisi malo o tome kako se drze, kakav je osecaj na ocima, iritiraju li..neke tvoje utiske. Napravi neki look s paletom :)

    ReplyDelete
  4. Hvala na ohrabrujucim komentarima :) Senke drze jako dugo, cini mi se da sam to napisala, sa bazom ih namackam ujutru oko 7, a skidam oko 4 popodne, za sve to vreme su na mestu :) Meni nisu iritirale oci, koristim ih svakodnevno :) Za neki look cemo da vidimo, tek sam pocela sa celom make up pricom, za sad nije u planu, ali ko zna :)

    ReplyDelete
  5. Draga moja, ja sam je prva isprobala, pa sam resila da te usrecim, jer je fenomenalna sminka... ;) Ja sam prezadovoljna, a i sminkerka (koja je u parfimeriji promovisala neku drugu marku) mi je pokazala Nouba sminku s recima da je posle ArtDeco najkvalitetnija sminka na nasim prostorima. Bilo kako bilo, odlicno je sto si pocela bas sa ovim, jer mnogo njih nikada nije culo za Nouba-u. :*

    ReplyDelete
  6. Ova šminka je odlična! Dugo sam je koristila, kupovala drugaricama...sve pohvale. Kada sam se preselila, ovde je nije bilo za kupiti :( aliii, stigla je i kod nas u S.Mitrovicu! Ne znam da li je neko imao iskustva sa njihovim tečnim puderima?

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...