Sunday, March 25, 2012

NOTD - Spring Nails 2

Hello :)
Kao što već znate, proleće je moje omiljeno godišnje doba i ja sam toliko ovih dana euforična zbog činjenice da nam je došlo proleće da samo hvatam priliku kad ću izaći napolje :) Imali smo toliko mnogo snega da sam mislila da se nikad neće istopiti :) Dakle, proleće je definitivno "moje" godišnje doba i mislim da će biti dosta ovih prolećnih noktića. Za danas sam spremila jedan cvetni nail art, koji sam radila i za blog i za neko The Balm takmičenje za lakiće. Naravno, nisam dobila ništa, ali sam imala ove divne noktiće da me razvesele :)

Šta sam koristila:
Miss Sporty Nail Expert Manicure - Strength Action
Deborah Pret A Porter - 49 Afterhours
Essence Nail Art Stampy Polish - 001 Stamp Me! White
Miss Sporty - 14
Rimmel 60 Seconds - 610 Pompous
Deborah Pret A Porter - 69 Live In Red
Essence Colour&Go - 48 Meet Me Now!
Essence MultiDimension - 72 Found My Love
+Essence tačkalica

To bi bili još jedni prolećni noktići :) Dosta sam razmišljala da li da stavim kao podlogu Afterhours ili Pistache Green i odluka je pala na Afterhours, ali mislim da bih bila zadovoljnija ovim drugim :) Kako se vama sviđa ova verzija prolećnih noktića? Kakve vi boje nosite na noktićima ovim sunčanim danima? :) Čitamo se uskoro ;)

11 comments:

  1. I ja bih bila zadovoljnija ovim drugim :))U svakom slucaju bas su pravi prolecni :)Ja se jos naganjam sa ukosnicom umesto tackalice a i nokti su mi trenutno nikakvi pa su obojeni nevidljivo (da se ne nerviram bar :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. I meni su nešto poludeli u poslednje vreme, listaju se kao da je jesen :P

      Delete
  2. Noktići-sjajni :D
    A ja nažalost još uvijek ne mogu uživati u ovom divnom vremenu na pravi način :(
    Radim stalno drugu smjenu pa i ne vidim sunce kako treba :(

    http://ladybug4sunflower.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :) Nadam se da ćeš uskoro moći da osetiš sve pogodnosti proleća :)

      Delete
  3. I ja bih pistać na ovo, inače je skroz slatko :)

    ReplyDelete
  4. Aaw this is so adorable :) I love it :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...