Saturday, May 12, 2012

Flormar True Color - 039

Hello :)

Kako mi je nekako bezveze svaki put kad kuckam naslov posta a lak nema ime :D Nego, ova nijansa laka je jedna od najlepših crvenih koje imam u kolekciji :) Zaista sam jako srećna što sam naišla na ovu nijansu, i to za samo 100 dinara na sajmu kozmetike :)

I really feel like something is missing when I'm writing post title and polish has no name :D This shade of polish is one of the most beautiful among all my red polishes :) I am really very happy because I found this shade, and for just 100 RSD (about 1 euro) at the cosmetic fair :)


U pitanju je crvena nijansa sa jednim divnim plavim odsjajem u koji sam se totalno zaljubila :) Četkica mu nije dobra kao ona kod Rimmel lakova, ali je sasvim ok jer je dosta fleksibilna, pa je vrlo lako rukovati :)

This polish is beautiful red shade with blueish shine in which I totally fell in love with :) Brush is not as good as Rimmel ones, but it is quite ok because it is flexible, so it is easy to work with :)

Bočica sadrži 12 ml proizvoda, što je za 100 dinara zaista mnogo :) Iskreno ne znam koja je inače cena, verujem da je na sajmu bila malo niža, ali nisam sigurna, pa ako neko zna koja je cena ovog laka redovno, neka napiše u komentaru :) Hvala :) Evo da vidite ovu lepotu i na noktima :)

Bottle contains 12 ml of product, which is very much for the price of 100 RSD :) I don't know what is price for this polish regularly, I guess that it was lower at the fair, if someone knows, feel free to write it in comment :) Thank you :) Here is this beauty on my nails :)

Kao što rekoh, ja ću ovaj lak da uvrstim u top crvene nijanse. Koje je vaša omiljena crvena nijansa? Sviđa li vam se ovaj lak ili volite one "toplije" crvene? Čitamo se uskoro ;)

As I said, I would say that this polish is among my top reds. What is your favorite red shade? Do you like this polish or you like "warmer" reds? See ya soon ;)

10 comments:

  1. Ja sam bas neki dan kupila svoj prvi flormar lak i isto crveni :).

    ReplyDelete
    Replies
    1. Imam gomilu crvenih lakova, nekako se uvek prvo hvatam za crvene nijanse :)

      Delete
  2. Ja više volim mat lakove, ali ovaj je fin, volim crvene, eto to je :D

    ReplyDelete
  3. Very pretty colour, I think myself I like a slightly darker right but I think that's just because I'm not brave enough for bright reds :)

    Great blog by the way, want to follow each other? Check out my blog and let me know :)

    xx

    fashion-nerdette.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Nikad dosta crvenih ;) Jos da je mat..
    Opet te ne vidim :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. I bre, pa idi proveri vid :D Vrlo verovatno da bi bio bolji kao mat :)

      Delete
  5. Fkt je lijep, ali i ja bih voljela da je mat. Ne znam zašto, ali bježim od tog sedefastog? odsjaja. Nekako mi izgleda odraslo :). Nigdje veze

    ReplyDelete
    Replies
    1. :D Odraslo :D Taman takav utisak i ja imam o sedefastim lakovima, ali ponekad volim da ih mackam.

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...