Tuesday, June 19, 2012

Aura Magnetic Intergalactic - Sputnik Parts 947

Hello! :)

Danas vam prenosim moje oduševljenje ovim lakom! Znala sam ja da postoje ovi magnetni lakovi, ali sam nekako bila skeptična, nisam mislila da to može da proizvede baš tako dobar efekat :) Kupila sam tri komada, posvetiću svakom poseban post, jer smatram da bi u jednom bilo previše slika, jer se sa jedne ili dve ne može sagledati sva lepota :)


Četkica je nešto tanja, ali ne toliko da ometa aplikaciju ovog čuda :) Boja ovog laka je jako specifična, ne usuđujem se da je opisujem, videćete već na swatchevima :)


Dakle, o čemu se radi :) Namažete sloj ovog laka, ja sam mazala jedan deblji, jer mi se činilo da se kroz tanji ipak nazire nokat, i onda primaknete magnet koji se nalazi na poklopcu laka i dobijate zabavnu šaru! Šara je u vidu crtica, naravno kako okrenete magnet, tako će i crtice biti usmerene :) Lakić dolazi u maloj bočici u kojoj piše da ima 8 ml proizvoda, po ceni od 275 dinara, što možda jeste malo više za količinu, ali zaista nije za efekat koji daje! Evo da vidite kako sam ja to izvela i sve boje ovog laka :)




Meni je ovaj lak predivan :) Jako se šljašti, ne znam koliko se to može videti sa slika, pa evo kratkog snimka :)



Jeste li primetile ove lakiće? Kako vam se dopada ovaj? :) Čitamo se uskoro ;)

14 comments:

  1. Jao, sto je dobar! Bez dileme najlepsi magnetni lak koji sam videla!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Svakako je među najlepšima :) A naš je :D

      Delete
  2. Wow, svidja mi se kako se divno sija na suncu! :]

    ReplyDelete
    Replies
    1. Baš se jako sija, šljašti nenormalno, jako je upadljiv :)

      Delete
  3. Super je! Ranije me nisu bas ocaravali, ali tvoj post mi je promenio misljenje! Moracu da ga nabacim! ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drago mi je da ti je moj post promenio mišljenje u vvezi ovih lakića :)

      Delete
  4. That nail polish is so awesome! Loved this post! Just followed, can you follow back?

    thank you xo

    Get Glam
    Get Glam
    Get Glam

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...