Sunday, January 6, 2013

NOTD - Festive Nails

Hello!
Svima želim srećan Badnji dan! Moram priznati da me ove godine i nije uhvatila neka praznična groznica zbog gomile obaveza koje imam, ali sam ipak poželela malo prazničnije nokte :) Kada pomislim na novogodišnje i božićne praznike, nekako mi prvo crveno i zlatno padnu na pamet, tako da su i moji nokti za praznike u toj kombinaciji :)



















Lakovi koje sam koristila:
Essence Colour&Go - 94 Gold Fever

Evo jedne slike samog zlatnog lepotana:



Meni je predivan i baš onako festive :) Šta vi imate na noktima za praznike? Čitamo se uskoro ;)




15 comments:

  1. Vidi ko se vratio!!!
    Imam GR Jolly Jewels preko nekog maslinastog i to izgleda bas grozno i sad odoh da skidam sve..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pa eto malo :D Vratila se u život i na blog :D E svi nešto mackaju te Jolly Jewels, a ja totalno propustila celu tu ekipu, moraću da potražim :)

      Delete
  2. Srecan ti Bozic, a kombinacija je jako dobra!

    ReplyDelete
  3. srecan bozic! :)

    pravi bozicni noktici, jako mi se svidjaju!

    ReplyDelete
  4. super kombinacija, dobro te vidjeti opet tu :D
    sretan ti božić... malo sam zakasnila, ali nije strašno ;)

    ReplyDelete
  5. This lacquer is wonderful<3 :) !

    beautinika.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Super je taj Esensić, sviđa mi se ... ja već neko vrijeme furam akril na svoje prirodne nokte tako da sa umanjila lakiranje na, skoro pa jednom mjesečno, par dana prije noeg mi zatreba dopuna ..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uf, ja ne bih mogla, uživam u mackanju svaka 2-3 dana :D

      Delete
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...