Sunday, October 20, 2013

Matching Manicures #6 - Tačkice

Hello :)
Jako sam srećna što sam stigla da napišem MM post. U haosu sam, vidite da ne objavljujem post koji obično ide sredom-četvrtkom, ali nikako nisam želela da preskočim MM post :) Ove nedelje tema su tačkice koje obožavam i užasno mi je žao što nisam imala vremena za nešto originalnije... Nadoknadiću :)






Lakovi koje sam koristila:
Essence Colour&Go - 142 Grey-t to be here
Essence Floral Grunge - 04 Madly purpled
Maybelline Colorama Polka Dots - 197
Maybelline Colorama Polka Dots - 201

Pogledajte i ostale MM postove ostalih divnih blogerki:

Sasvim obična devojka - KLIK
Nina's nails - KLIK
Head In The Clouds - KLIK
Good morning, gorgeous! - KLIK
A little make up obsessed - KLIK
Searching For Spark - KLIK
Cajkine kandže i sve njihove boje - KLIK
Lendoxia - KLIK
Fantazija - KLIK
Pudrijerica - KLIK
Petite Cherie Beauty and Makeup blog - KLIK
By Danijela - KLIK
Lickanje - KLIK
Mrs Fox Beauty Box - KLIK
T's World Of Colors - KLIK
Nail crazy - KLIK
Sanjin ŠminkeRaj - KLIK


Oduševljena sam ovim Polka dots lakovima, kupila sam i plavi, a najverovatnije ću i zeleni :) Ne mogu da im odolim :) Imate li neki, da li vam se dopadaju? Čitamo se uskoro ;)

5 comments:

  1. Pa ovo super izgleda :) Moram priznati da sam se i ja zaljubila u ove Polka Dots lakiće <3 Nemam ništa slično tak da ću sigurno uzeti koji :D

    ReplyDelete
  2. da znaš da su i meni pali na pamet ovi lakići ;)
    dobra prečica :D

    ReplyDelete
  3. Meni se baš sviđa sivo-ljubičasta kombinacija pošto sam zadnjih meseci u tom fazonu :)

    ReplyDelete
  4. Lijepa manikura. Volim te lakove, ja imam plavi :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...