Sunday, March 23, 2014

Matching Manicures #16 - Distressed Manicure

Hello :)

Kada sam videla na našoj MM stranici predlog za ovaj manikir oduševila sam se. Volim da isprobavam razne nail art tehnike, posebno kada su jednostavne kao ova koju ćete danas videti. Tutorial možete pogledati OVDE.

When I saw this theme on our MM Facebook page, I really liked it. I love trying new nail art techniques, especially simple ones as this from today post. Tutorial can be found HERE.




Počela sam sa nekim lakovima koji su bili dosta bledi, pa se i ne vide, dok se nisam "opustila" i uplovila u malo jače nijanse :) Jako mi se dopada ova tehnika i već imam u glavi još neke kombinacije boja i verujem da ćete videti još distressed-a na mom blogu :)

I started with some pretty light colors, so they can't be seen, but then I started with some stronger shades :) I really like this technique and I already have some other color combinations, so I believe that you will see more distressed technique on my blog :)




Lakovi koje sam koristila/Polishes that I used:
China Glaze - Light As Air
China Glaze - Lotus Begin
Essence Marble Mania - 04 Peaches
Essence Marble Mania - 01 Raspberry Swirl
Essence Colour&Go - 129 The Boy Next Door

Polgedajte različite verzije ovog manikira kod blogokoleginica :) / Look different versions of this mani at these blogs :)



Kako vam se dopada ova tehnika? Čitamo se uskoro ;)

How do you like this technique? See ya soon ;)

12 comments:

  1. Odlične boje :)
    Vjerujem da ću i ja još koju put raditi taj distressed, tako je jednostavan a opet efektan :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :) Slažem se, jako se brzo napravi, a super izgleda :)

      Delete
  2. sviđa mi se što je kod tebe najtamnija plava a ne crna :D
    što ih više gledam, to mi se ovakve manikure više sviđaju :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, htedoh da napravim neki mali "twist" :) Hvala.

      Delete
  3. Ne bih pokušala tehniku, ali dopada mi se tvoja izvedba.

    ReplyDelete
  4. pogledala sam sve manikure u grupi i sve mi se sviđaju.

    ReplyDelete
  5. Zanimljiva kombinacija boja :)
    Super je što se s ovom tehnikom ne može puno fulati, a izgleda skroz efektno :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :) Da, ne možeš pogrešiti, izgleda super kako god da uradiš :)

      Delete
  6. ja sam radila sa istim bojama kao i ti samo što sam dodala roze i zlatne

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...