Sunday, April 13, 2014

Matching Manicures #17 - Spring

Hello :)

Preskočila sam prethodne 2-3 nedelje MM postova jer sam malo kratka s vremenom od početka aprila, moram priznati da mi je nedostajalo da radim ove postove :) Ove nedelje tema je proleće, a to nisam mogla propustiti jer je proleće moje godišnje doba :) Volim sve u vezi proleća, i lepo vreme, ali i iznenadne pljuskove sa grmljavinom :) Tako danas vreme nije baš idealno za slikanje, pa su slike malo lošije, ali šta da se radi :)

I skipped last 2-3 MM themes because I didn't have much time for things I love to do, and I must admit that I missed writing these posts :) This week, theme for MM post is spring, and since spring is my season, I couldn't miss it :) I love everything about spring, sunny weather and rainy weather :) Today weather is not great for taking pictures, so pics are kinda bad, but what to do :)




Sećate se OVOG posta? Rekoh vam da ću sigurno ponoviti saran wrap tehniku jer mi se jako svidela :) Ovde sam je koristila da napravim nekakav efekat trave, a zatim sam natačkala cvetiće :) Razmišljala sam da nacrtam prave cvetove, ali sam verovala da će ispasti previše zamuljano zbog pozadine, pa sam se odlučila za jednostavne tačkice.

Do you remember THIS post? I told you that I will use saran wrap technique again, since I really liked it :) I used it here to achieve grassy effect, and then I dotted flowers :) I was thinking about drawing flowers, but I think that it would look bad because of multicolor background, so I just made simple dots.




Lakovi koje sam koristila/Polishes that I used:
Essence Floral Grunge - 03 Grunge Me Tender!
Essence Colour&Go - 139 Walk On The Wild Side
Rimmel 60 Seconds - 615 Fast & Fuchsia

Pogledajte kako ostale blogerke vide proleće :)
Look at other spring manicures :)

Kako vam se sviđa moja interpretacija proleća? :) Čitamo se uskoro ;)

How do you like my interpretation of spring? :) See ya soon ;)

16 comments:

  1. Odlično si uklopila saran wrap u ovo!!!
    Mi lajket veri mač :)

    ReplyDelete
  2. Jako jako lijepo! Sviđa mi se :))

    ReplyDelete
  3. Prelepo ti je odredjen wrap, bas mi se dopada.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti, jako mi se dopada tehnika, verovatno će često biti na mom blogu :)

      Delete
  4. Ja uvijek snimam te tvoje manikure i mislim si kako to zahtijeva puno vremena... :)

    No, ti ih nastavi raditi jer ih volim vidjeti ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Veruj mi da Saran wrap uopšte ne troši mnogo vremena, jako se brzo radi, a efekat je super :) Hvala ti mnogo na lepom komentaru :)

      Delete
  5. Predivan manikir. Ja nekako uvek zaboravim da ponovim neke od tehnika koje radimo za MM, ali ovaj saran wrap jeste super. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :) Saran wrap je baš jednostavna, a efektna tehnika :)

      Delete
  6. Aaaaa, fora :)
    Mene asocira na višnjice na drveću :) :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...