Tuesday, June 24, 2014

China Glaze - Tempest

Hello :)

Ovo je definitivno mesec posvećen China Glaze-u, ali vam obećavam raznolikost narednog meseca :D Danas vam pokazujem jedan stariji China Glaze lak, nijansu Tempest, koja mi je dugo bila na wish listi, ali mi je trebalo vremena da se odlučim na kupovinu. Od kada sam ga prvi put namazala pitam se zašto sam toliko razmišljala...




Nijansa: Plava, šimerasta nijansa koja u određenoj meri pokazuje duohrom efekat, tako da se preliva iz plave u ljubičastu. Nijansa posebno dolazi do izražaja kada je napolju sunčano, tada zaista zablista, što možete videti sa slika u nastavku ovog posta.

Formula: Nažalost, jako loša ili se meni "zalomio" takav primerak. Većina CG lakova su tečnije formule, a ovaj je verovatno najtečniji koji ja posedujem. Meni je trebalo tri sloja da bi pokrio sva "ćelava" mesta. U svakom slučaju, treba biti jako pažljiv sa mazanjem, moja procena je da se isplati za ovakvu divnu nijansu... Želim da isprobam i jedan tanak sloj preko crnog ili drugog tamnog laka, mislim da bi jako lepo izgledala kombinacija.



Finiš: Sjajan, nije potreban Top coat za dodatni sjaj po mojoj proceni.

Četkica: Ponavljam stalno, tanka za moj ukus, ja volim široke četkice, kao što su u Essence Colour&Go lakovima. Kod CG četkica je tanka, ali ne ometa aplikaciju laka.



Militraža: 14ml.

Dostupnost: China Glaze lakove možete kupiti online na sajtu Alexandar Cosmetics ili u nekoj od radnji. Cena ovog laka je 387 dinara.

Volite li ovakve nijanse? Da li imate sličnu? :) Čitamo se uskoro ;)




4 comments:

  1. Replies
    1. Jeste, šteta što formula nije bolja, mada mislim da se vredi malo potruditi oko ovakve nijanse :)

      Delete
  2. prelep je, i ja se stalno dvoumim oko njega

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ako imaš živaca za malo težu formulu, apsolutno preporučujem :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...