Sunday, June 29, 2014

Matching Manicures #24 - Favorite TV show

Hello :)

Moram priznati da sam jedva čekala ovu temu, jer sam odmah znala koja serija će se naći na mojim noktima :) Možete li da pogodite koja je?

I must admit that I couldn't wait this theme, because I knew which TV show I want on my nails :) Can you guess which one is it?




U pitanju je Dexter! Obožavala sam tu seriju, bila sam užasno tužna kada se završila... Sećam se da nisam mogla da se odvojim od kompjutera dok sam je gledala... Savršena serija, ko nije gledao, a voli serije tog tipa, obavezno pogledajte!

It's Dexter! I loved this TV show, I was terribly sad when it came to an end... I remember that I couldn't take my eyes off during episode... Perfect TV show, I recommend it with all my heart!




Lakovi koje sam koristila/Polishes that I used:
Essence Floral Grunge - 02 Lily Bloom
Rimmel Lycra Pro - 325 Hot Gossip
Maybelline Colorama - 16




Svesna sam da bi splatter bio mnogo bolja tehnika za ovu temu iz tako mnogo razloga, ali sam se ipak odlučila za sugar spun, jer sam na spisku tema videla splatter, pa da se ne ponavljam. Imala sam i mnogo bolju ideju koja mi baš nije pošla od ruke, ali nisam nezadovoljna ni ovakvom izvedbom.

I know that splatter would be much better choice for many reasons, but I decided to do sugar spun, because I saw that splatter is on list of themes for MM, so I want to try not to repeat techniques that much. I had much better idea for this mani, it didn't look as I expected, but I am satisfied with this.

Obavezno pogledajte i ostale manikire na ovu temu/Don't miss other manicures with this theme:

Da li ste gledale i volele Dexa? :) Čitamo se uskoro ;)

Did you watch Dex? :) See ya soon ;)

20 comments:

  1. Ja sam pomislila na True Blood :D Gledala sam Dexa i meni je to teška serija, za mene. :D Ali za psihološke analize je kao stvoren. Lep manikir i zanimljiv.

    ReplyDelete
  2. Dobar ti je manikir i prepoznatljiva ideja. Dekstera sam gledala zaključno sa 4. sezonom, posle sam batalila jer mi zaista nije legla.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ima dobrih i manje dobrih sezona, ali sam u svakoj uživala :) Hvala ti.

      Delete
  3. Dexter mi je jedna od omiljenih serija! Gledala sam je godinama i nestrpljivo iscekivala svaku epizodu. :3 Jedino mi se nije dopalo finale, skroz su upropastili kraj :( A cim sam videla nokte znala sam da je Dexter u pitanju :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Slažem se da je kraj ispod očekivanja :/ Ali je serija kao serija bila odlična :) Hvala :)

      Delete
  4. Jao Dexter! :D Bas sam volela seriju, a dugo nisam htela da pocnem da je gledam.

    Super ti je ispalo :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. I ja sam odlagala, a ne znam zašto :D Hvala :)

      Delete
  5. joj, dextera sam pogledala - od prve do zadnje epizode... i baš mi je bilo teško što joj je došao kraj, ali to tako u životu biva ;)
    manikura je super :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. I meni je teško pao kraj, ali šta ćemo, u svakom slučaju serija ostaje u pamćenju :) Hvala ti :)

      Delete
  6. Prefora mi je manikura, a dextera nisam pratila :D

    ReplyDelete
  7. Nažalost ni ja ga nisam pratila. Nokti su ti za 10 , jako efektno

    ReplyDelete
  8. I ja sam pomislila na True Blood. xD
    Sviđa mi se manikura, al moram pitat.... A gdje je slika druge ruke? Hehehe...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jao samo ne True Blood :D Desnoruka sam, pa najčešće slikam levu ruku, jer sa njom baš ne umem da manipulišem fotoaparatom :D Retko slikam desnu ruku, samo u nekim ekstremnim situacijama. Planiram da kupim neki stativ, pa možda uskoro budu slike obe ruke u isto vreme :D

      Delete
    2. Ne znam ja šta je to True Blood osim neka dječja serija sa dječjim vampirima. Ili što god. Ali znam da je to popularno pa mi je prvo palo na pamet.
      Pitala sam gdje je slika desne ruke jer meni ovakve manikure jednostavno ne uspijevaju na desnoj ruci. xD

      Delete
    3. Slažem se za True Blood. Ovaj manikir je izuzetno lako napraviti, tako da je sasvim svejedno na kojoj ruci ga radiš :) Ne smeta ako bude neurednije, jer tad bude još bolji efekat :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...