Thursday, October 9, 2014

Meet my YouTube channel :)

Hello :)

Ukoliko niste primetili, malo sam se aktivirala po pitanju snimanja :) Moj YouTube kanal je osmišljen prvenstveno za prikazivanje različitih tehnika nail arta, lakova za nokte i prvih utisaka o lakoholičarskim proizvodima, ali s vremena na vreme će tu da upadne i neki make up video. Danas ću u sklopu ovog posta da vam pokažem prva tri snimljena videa :)

If you haven't noticed yet, I decided to start making some videos :) My YouTube channel is made for showing different techniques of nail art, nail polishes and first impressions of my new nail products, but sometimes you will see some makeup video. Today I'm going to show you my first three videos :)



First Impressions snimci su tu da vam prenesu moje prve utiske o nekom laku za nokte ili proizvodu za negu. Uglavnom će na snimku biti prikazano moje prvo otvaranje proizvoda i prvo nanošenje. Svaki snimak će biti propraćen odgovarajućim tekstom - kako se lak maže, kakav je finiš, da li postoji nešto što je za lak jedinstveno.

First Impressions videos will be about my first impressions of a polish or some other product. In most of these videos you will see first application of a product. Every video will have appropriate text - about application of polish, its finish, is there anything special about it.



How To... su snimci koji će biti klasični tutorijali. Nemam mnogo stvari da kažem na tu temu - trudiću se da bude raznovrsno i što jasnije objašnjeno :) Volela bih da mi ostavite predloge za ovaj tip postova - koji tutorijal želite da vidite?

How To... are going to be classic tutorials. I don't have much to say about that - I will try my best to keep it interesting and well explained. I would love to hear which tutorial would you like to see?



Za kraj, primer videa u kom sam radila "swatch"-eve za NYX mat karmine. Volim da vidim prikaze karmina i na ruci i na usnama i kako izgleda u sklopu ostatka šminke na licu, pa sam se potrudila da tako i uradim :)

For the end, this is example of "swatch" videos - I did it for NYX matte lipsticks. I love swatches on hand, on lips and how it looks on face, so I did my best to do it that way :)


Kako vam se dopada moj kanal za sad? Imate li neke predloge kako da bude bolji? Ukoliko želite da vidite nešto određeno na kanalu, slobodno ostavite svoje ideje u komentarima :) Čitamo se uskoro ;)

Hw do you like my channel for now? Do you have any suggestions to make it better? If you want to see some specific video, feel free to write your idea in comments :) See ya soon ;)

6 comments:

  1. Vec smo se mitovali :)) Odo da proucavam marbl

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drago mi je da se znate :D Javi kako ti je uspelo :D

      Delete
  2. Video sa swatchevima NYX ruževa pogledala sam još ranije u toku dana i moram ti napisati- svaka čast! Jako cenim swatcheve na usnama, jer na ruci realno pojma nemam kako to zapravo izgleda :) Vidi se da si se jako potrudila i stvarno veliki thumb up od mene. Pratiću te, snimaj <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mnogo ti hvala na ovako lepom komentaru, zaista daješ vetar u leđa :)

      Delete
  3. Replies
    1. Hvala ti mnogo, drago mi je da ti se dopada :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...