Wednesday, October 29, 2014

New In #8 - October 2014

Hello :)

Malo sam zapostavila New In postove, pa sam rešila da napišem jedan. Oktobar mi je proleteo, nisam ni malo srećna što nam se zima bliži. Ovog meseca nisam mnogo kupovala, tu je nekoliko poklončića i par sitnica :)

I neglected New In posts lately, so I decided to write one today. October went away very quickly, I am not happy about winter being so close. I didn't shop much this month, you will see few gifts and another few thingies :)





China Glaze - Apocalypse of color je kolekcija koja je baš po mojoj meri. Ova tri lepotana sam dobila od dragog, cena je 387 dinara po komadu. Rest in pieces je onaj tip laka koji zovem "nakit za nokte", jer je u pitanju more glittera koje pravi predivan "bling" efekat. I love your guts je jagodasta nijansa koja se suši hrapavo i izgleda jako efektno na noktima - OVDE je post posvećen ovom laku, a možete pogledati i VIDEO. Don't let the dead bite mi je u ovoj skupini najinteresantniji, očekujte post uskoro :) China Glaze lakove možete kupiti online na Alexandar Cosmetics sajtu ili u njihovim radnjama.

China Glaze - Apocalypse of color - I absolutely love this collection! I got these three beauties from my darling, price is 387 RSD for each. Rest in pieces is type of polish that I like to call "jewelry for nails", since it has sea of glitters and make beautiful "bling" effect. I love your guts is strawberry shade which dries to a rough finish and looks very good on nails - HERE is the post about this polish, and you can see this VIDEO also. Don't let the dead bite is most interesting for me here, you can expect post soon :)



Uz prethodni Oriflame katalog je izašao i katalog u mini izdanju sa mnogo preslatkih povoljnih stvarčica. Za sebe sam iz tog kataloga odabrala Oriflame Kajal Eyeliner - Mystic Purple i preslatke Giordani Eye Pearls - Smoky Quartz :) Ukoliko ne želite da propuštate ovakve akcije, dodajte ovaj profil na friend listu :)

With last regular Oriflame catalog, we got special mini one with lots of cute and cheap thingies. I chose Oriflame Kajal Eyeliner - Mystic Purple and beautiful Giordani Eye Pearls - Smoky Quartz :)



Oriflame Giordani Bronzing Pearls - Natural Radiance je proizvod koji je klasik i o kom nemam šta mnogo reći. Zadovoljna sam, iako ime navodi na mišljenje da ih treba koristiti kao bronzer, ja ih pre koristim kao rumenilo, jer volim da mi bronzer bude mat.

Oriflame Giordani Bronzing Pearls - Natural Radiance is one of those products that doesn't need much explaining. I am satisfied with it, its name suggests that it should be used for bronzing, but I use them as  a blush, since I love my bronzer matte.


Dahlia uljani skidač laka za nokte sa mirisom breskve je proizvod koji ne mogu dovoljno nahvaliti. Odavno sam prestala da brojim koju bočicu po redu kupujem. Na mojim noktima se zaista vidi razlika kada koristim neki drugi skidač - nokti mi se isuše i pucaju. Kada koristim ovaj, nokti su mi u zaista boljem stanju. Ovaj skidač laka možete kupiti u većini radnji (Maxi, Lily), veće pakovanje košta oko 170 dinara.

Dahlia nail polish remover with peachy scent is product that I can't praise enough. I stopped counting bottles of this remover long time ago. I can see big difference on my nails when I am using another remover - nails become dry and brittle. When I am using this one, my nails are in much better shape.


NYX mat ruž - Aria je proizvod o kom sam već pisala, pa se neću mnogo zadržavati. Post o njemu možete pročitati OVDE, a u ovom videu možete videti i Ariu među mojim ostalim NYX mat ruževima :) Cena ovog lepotana je 594 dinara. NYX kozmetiku možete kupiti online na Alexandar Cosmetics sajtu ili u njihovim radnjama.

NYX matte lipstick - Aria is product I already wrote about. Post about this lipstick can be found HERE, and you can see it in this video about my NYX matte lipsticks :) Price for this one is 594 RSD.


Aura absolute matte lip cream - Time for selfie je proizvod koji me je potpuno oduševio! Sledeći My Lips Love post će biti posvećen njemu, pa neću dužiti ovde :) Kupila sam ga u Liliju, cena je oko 450 dinara.

Aura absolute matte lip cream - Time for selfie is product that I love so much! Next My Lips Love post will be about this one, so I don't want to write about it now :) I bought it in our drugstore Lily for about 450 RSD.

To bi bilo to za ovaj mesec :) Kako vam se dopadaju noviteti? Želite li neki što pre da vidite detaljnije u zasebnom postu? :) Čitamo se uskoro ;)

That's all for October :) How do you like my new thingies? Feel free to comment if you want to read more about some of these products :) See ya soon ;)

7 comments:

  1. Svi imaju Aura Matte...to je nakon Babylips-a novi hit sezone. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jeste, ali ako mene pitaš - potpuno opravdano, jako mi se dopada :D

      Delete
  2. Prekrasni su mi lakovi za nokte, nisam još bila u prilici probati China Glaze lakove!! Oriflame Kajal imam, ali ne ovu kolekciju, ovaj moj je davna kupovina, prekrasna zelena boja, ali nikako da se sjetim koristiti ga...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Imala sam i ja neku raniju verziju, braon je i super za svaki dan :) Ovaj ljubičasti je isto fin :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...