Wednesday, June 10, 2015

Essence Cinderella - 04 Watch Out Lady Tremaine!

Hello :)

Danas vam predstavljam još jedan lak, ujedno i poslednji (ukoliko ne računate topper) u Cinderella kolekciji. Moram da priznam da nisam najbolji model za ovaj lak, jer se ova nijansa i moj ten nikako ne slažu, ali se nadam da ćete steći realan utisak pomoću slika.

Today I will show you another nail polish, last one from Cinderella collection (topper not included). I have to admit that I am not the best model for this polish, since this shade really don't look so good on me, but I hope that pictures will be helpful to you.








Ovaj lak ima metallic finiš i zlatne je boje. Pigmentacija je dobra, 2 sloja će vam najverovatnije prekriti nokat. S obzirom na finiš, treba pripaziti pri mazanju jer su linije od četkice vidljive. Gledajući bočicu, očekivala sam nešto tamniju nijansu koja bi mi pristajala, međutim nisam zadovoljna kako mi lak stoji na noktima, mislim da mi se ne slaže uz ton kože.

This polish is golden and it has metallic finish. Pigmentation is good, you will get full opacity most likely with 2 coats. Regarding its metallic finish, you should pay attention to application since it can leave visible lines. I thought that polish will be a bit darker so it can look good on me, but it really doesn't go well with my  skin tone.



Cinderella kolekcija je dostupna u DM i Lily radnjama, cena ovog laka je 269,00 za bočicu od 8ml. Da li vam se dopada, da li ste ga kupile? :) Čitamo se uskoro ;)

Cinderella collection is available in DM and Lily stores in Serbia, price for this nail polish is 269,00 RSD, bottle contains 8ml of polish. How do you like this one, did you buy it? :) See ya soon ;)

4 comments:

  1. Ajoj... Niti moj ten ne bi bio za njega, ali mi se ne sviđa niti kako se nanosi. Malo se kuže linije na suncu, čega nisam ljubitelj.
    Preskačem! Možda Trnoružica izbaci nešto bolje ;)

    ReplyDelete
  2. Na poslednje dve fotke ti bas lepo stoji. ;) Nisam ni ja ljubitelj ovakvih nijansi. Frost zavrsnica nekad zna bas lepo da iznenadi i ucini boju nekako posebnom.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, zbog položaja na poslednje dve slike izgleda lepo, ali generalno mi nije to to :) Hvala :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...