Monday, June 1, 2015

Matching Manicures #46 - Stamping

Hello :)

Ovonedeljna tema usklađenih manikira je pečatiranje. Moram da priznam da je meni pečatiranje još uvek nešto novo, jer mi pre nikada nije uspevalo. Ne znam da li je do pločica, pečata ili su se moje sposobnosti poboljšale, ali sad sam sasvim zadovoljna, iako ima prostora za vežbanje...

This week, our theme for matching manicures is stamping. I have to admit that stamping is still something new for me, since I never did successful stamping in the past. I don't know is this success because of plate, stamper or my skills got better, but I am satisfied now, although I do need some more practice...







Lakovi koje sam korstila: / Polishes that I used:
Eveline 8in1 Total Action
Essence The Gel - 33 Wild White Ways
Essence Colour&Go - 139 Walk On The Wild Side
Deborah Pret A Porter - 50 Pistache Green
Eveline X-treme Gel Effect TC
+BornPrettyStore Stamping Plate (BP - 20) and BornPrettyStore Stamping kit



Obavezno pogledate još sjajnih pečatiranja.

Be sure to check out these links for more great stamping manicures.

Kako vam se dopada ovaj manikir? :) Čitamo se uskoro ;)

How do you like this manicure? :) See ya soon ;)

12 comments:

  1. Bas mi se svidja :D pogotovo taj gradient

    ReplyDelete
  2. Sviđa mi se kako je ispalo, izgleda mi svedeno ali opet zanimljivo. :)

    ReplyDelete
  3. Ja samo mogu da prepišem ovo što je Tijana napisala. :D

    ReplyDelete
  4. odličan ti je ovaj gradijent, bravo :D

    ReplyDelete
  5. Pečatiranje je skroz zabavan hobi, ja još uvijek ne vjerujem kako sam se navukla :D
    Slažem se s curama, super ti je gradient efekt :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja se slažem sa tobom za pečatiranje, sad koji god lak da namažem, zapečatiram ga :D Hvala ti :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...