Sunday, June 14, 2015

Matching Manicures #47 - Neon

Hello :)

Nakon duge, duge šetnje danas, sela sam da napišem ovaj post, pa se izvinjavam na tome što ću biti kratka, ali jako sam umorna. Ovo je moje doba, jako volim ove vrućine i sada sam u stanju da ne budem kod kuće bukvalno od ujutru do uveče. Tema današnjeg posta su neonski nokti, a jedan od najupečatljivijih neonaca u mojoj kolekciji je svakako ovaj koji ćete danas videti...

After long, long walk today, I started writing this post, so I'm sorry for short post, but I'm very tired. This is my favorite season, I love this hot weather and I can't sit at home. Theme for today is neon nails, and one of the most neon polishes from my collection is this one...







Lakovi koje sam koristila / Polishes that I used:
Eveline 8in1 Total Action
China Glaze - Sun Of A Peach
Aura SheBunny - 124
Eveline X-treme Gel Effect Top Coat



Obavezno pogledajte i ostale neonske manikire: / Be sure to check out other neon manicures:

Kako vam se dopada ovaj manikir? Da li volite neonce? :) Čitamo se uskoro ;)

How do you like this manicure? Do you like neon polishes? :) See ya soon ;)

10 comments:

  1. Hocu i ja ovako... kad ces me nauciti... xDD

    :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kad te put navede u Beograd javi se da lakiramo nokte :D

      Delete
  2. Sviđa mi se, volim grunge manikire.

    ReplyDelete
  3. Odlicno je! :) Jel ovo saran wrap?

    ReplyDelete
  4. sviđa mi se, premda bih voljela da se baza ipak malo više vidi :D
    blago tebi kad uživaš u vrućinama, ja ljeti mrzim i sebe i njih ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Slažem se sa tobom, malo sam preterala sa crnom :) Uh, ja zimu ne podnosim, ovo je moje doba :D Hvala :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...