Saturday, June 27, 2015

Matching Manicures #48 - Pastel

Hello :)

Hvatam poslednji voz za ovu temu, trenutno imam jako mnogo obaveza, ali ću se potruditi da se vratim sa regularnim postovima već sredinom naredne nedelje... Zbog toga vam pišem ovaj kratki post, uz par pastelnih slika :)

This week, our theme was pastel, so I decided to do it now. I have a lot of things to do lately, but I'll try to bring back my blog to life from Wednesday or Thursday next week... Today, you will get to see some pastel nails :)







Lakovi koje sam koristila: / Polishes that I used:
Eveline 8in1 Total Action
Essence Colour&Go - 152 Give me nude, baby!
Essence Cinderella - 01 Sing, sweet nightingale
Essence Cinderella - 02 Bibbidi-Bobbidi-Boo
Avon Gel Finish - Lavender sky
Eveline X-treme gel effect TC



Manikiri ostalih devojaka su na sledećim linkovima, posetite ih: / Manicures of other girls are on these links, visit them:

Kako vam se dopada moj pastelni nimbus? :) Čitamo se uskoro ;)

How do you like my pastel nimbus? :) See ya soon ;)

13 comments:

  1. Dini su ti noktići, dopada mi se taj nežan, proziran izgled. Moja omiljena pastelno ljubičasta <3

    ReplyDelete
  2. Svi se odlučiste za te lilave tonove, ali mi se čini da si ih ti najlepše uklopila.

    ReplyDelete
    Replies
    1. bas sam to htjela reći, svi u lila, kao da smo imali dogovor :D

      Delete
  3. lavanda u svim nijansama je jako popularna u blogosferi ;)
    sviđa mi se tvoja verzija :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lavandaste nijanse su uvek dobar izbor :D Hvala :)

      Delete
  4. Prekrasno! Skroz proljetno i pastelno :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...