Thursday, November 5, 2015

Eveline MiniMax - 939

Hello :)

U postu o novitetima iz oktobra sam vam pokazala tri Eveline laka za nokte i rekla sam vam da jedva čekam da isprobam baš ovaj koralni. Drago mi je da me nije razočarao :)

In my last post about products that I bought in October I showed you three Eveline nail polishes and I said that I can't wait to try out this coral one. I'm so glad it didn't let me down :)







Boja je zaista nešto posebno - koralna, u bočici se možda najviše ističe neki rozikasti ton, a na noktima, u zavisnosti od svetla, može se činiti više narandžast ili opet, više roze. U najvećem broju slučajeva izgleda kao savršen balans između ove dve boje. U bočici se primećuje baš diskretan shimmer, koji je na noktima slabo vidljiv tek na jakom svetlu. Lak sam namazala u dva sloja, mislila sam da će mi trebati i treći, s obzirom na to da su mi nokti trenutno dosta dugački, ali su dva sloja bila dovoljna.

Color is really special - coral, in bottle it seems a bit more pink, and on nails, depends on light, it can look more orange or, again, more pink. Most of the day it just looks like perfect blend of these two colors. In bottle you can see very subtle shimmer, on nails you can see it only in bright light. I applied it in two coats, I thought that, regarding my nail length at the moment, I will need three coats, but two were enough.





Četkica je zaista veća za ovako malu bočicu i omogućava laganu aplikaciju. Bočica sadrži 5ml laka za nokte. Zaista su povoljni, cena je 100 dinara. Znam da je dosta devojaka u potrazi za ovim lakovima, pa da napišem da sam ja kupila u jednoj maloj parfimeriji u TC Fontana na Novom Beogradu. Kako vam se dopada ova nijansa? Čitamo se uskoro ;)

Brush is really bigger, especially for this small bottle and it makes application so easy. Bottle contains 5ml of polish. Price is really great, I paid only 100RSD. How do you like this shade? See ya soon ;)


6 comments:

  1. Very pretty shade. Until now I tried just the treatment and hand cream form Eveline, but I was very impressed by it. I hope I am going to have the opportunity to try the nail polishers too, because I like what I see!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you :) I love their treatment too, and top coat also :)

      Delete
  2. Prelepa boja :) prava koralna lepotica :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...