Sunday, January 24, 2016

Matching Manicures #61 - Green

Hello :)

Konačno smo završili sa bojama koje me uvek pošteno namuče, tako da je današnji manikir nastao lako. Jednostavnosti ovog manikira doprinela je i tehnika - pečatiranje. Zelena boja mene asocira na prirodu i lišće, i ne mogu dočekati proleće, tako da sam to prenela na nokte...

We finally finished all colors that I don't like, so my manicure for today is made very easy. If we add technique that I used, it is even simpler - stamping. Green color reminds me on nature and leaves, and I can't wait for spring, so I made it on my nails...







Želite ovakav manikir? / You want this manicure?

Nakon baze, nanela sam dva sloja svetlo zelenog laka i sačekala da se osuši. Pečatiranje je izuzetno laka tehnika ukoliko imate dobar materijal za rad. Na pločicu za pečatiranje sam nanela tamniji zeleni lak i odmah prešla grebalicom i prenela motiv na pečat, a zatim i na nokat. Za kraj sam nanela sloj nadlaka i manikir je gotov.

After base coat, I applied two coats of light green polish and waited for it to dry. Stamping is very easy technique if you have good products for it. I applied darker green polish on stamping plate and immediately removed it with scraper and stamped it on my nails. Then I applied top coat, and manicure is done.

Proizvodi koje sam koristila: / Products that I used:

Avon Nail Experts - Peeling and brittleness solver
Essie - Blossom dandy
Essence Colour&Go - 139 Walk on the wild side
BornPrettyStore pločica za pečatiranje BP-19 / BornPrettyStore stamping plate BP-19
Eveline X-treme Gel Effects top coat



Pogledajte ostale manikire na ovu temu: / Check out other manicures on this theme:

Da li vam se dopada ovaj manikir? :) Čitamo se uskoro ;)

Do you like this manicure? :) See ya soon ;)

18 comments:

  1. Vi mene svi zezate sa ovim lepim pečatiranjem. :D Lep je manikir. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. :D Baš sam razmišljala kako je dosta pečatiranja za ovu temu :D Hvala :)

      Delete
  2. Jako lijep manikir :)
    http://beautyrebel09.blogspot.ba/2016/01/philips-saloncurl-essential-uvijac-za.html

    ReplyDelete
  3. lijepa manikura, svježa i proljetna

    ReplyDelete
  4. sviđaju i se i boje i kombinacija, sve u svemu zgodna ti je manikura baš :D

    ReplyDelete
  5. Meni se baš sviđa ova boja u podlozi <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Divna je, ja sam oduševljena tim Essijem :) Hvala :)

      Delete
  6. Vala ti predstavi čitavu prašumu. Neka, valja se. Volim ja i zeleno i zelenilo. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Istina :D I ja volim, samo da nema onog žutila :D

      Delete
  7. The stamping came out great and the green shade looks lovely on you!

    ReplyDelete
  8. jos mi fali panda negdje u cosku kako gricka ovo lisce :D super manikura :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tačno, žao mi je što se nisam setila da nacrtam tako nešto, super ideja :) Hvala :)

      Delete
  9. Odličan dezen, sviđa mi se kombinacija. :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...