Thursday, February 18, 2016

Mini Rivet Studs review (LadyQueen)

Hello :)

Posle kraće pauze tokom koje su mi nokti zadavali malo muka, vraćam se sa kraćim noktima, ali pristojnim manikirom. Za ovaj manikir sam koristila male nitne koje su mi poslate za recenziju sa sajta LadyQueen.

After short break, during which I had some problems with my nails, I am back with shorter nails, but decent manicure. For this manicure I used mini rivets which I got for a review from site LadyQueen.





U kesici dobijate 20 malih, trouglastih nitni dimenzija 3*5mm. S obzirom na dimenzije, mnogo su praktičnije od prethodnih nitni :) Lepila sam ih na nokte nadlakom, i sa slojem preko stoje danima i ne smetaju mi pri svakodnevnim aktivnostima. Nitne postoje u dve različite boje - srebrnoj i zlatnoj.

You get 20 little, triangle-shaped rivets, size is 3*5mm. Since these are so small, they are more practical than last one :) I stick them to my nails with top coat, and with one coat over them they stay on for days and I can do all daily activities. There are two versions of these rivets - gold and silver color.



Nitne možete pronaći u nail art delu sajta na ovom linku po ceni od 4,25$. Ukoliko želite da poručite nešto sa ovog sajta, možete iskoristiti moj kod za 15% popusta - VSAX15. Da li volite ovakve ukrase? Čitamo se uskoro ;)

You can find this rivets in nail art section of this site on this link, price is 4,25$. If you want to order something from LadyQueen, you can use my code for 15% off - VSAX15. Do you like this kind of decorations? See ya soon ;)




18 comments:

  1. Fora su nitne, baš si ih dobro uklopila u ovu točkastu manikuru ;)

    ReplyDelete
  2. I think that your shorter nails look lovely and these cool shaped studs are truly wonderful!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you Andrea! I am not a big fan of this kind of short nails, but they are in a bad condition at the moment...

      Delete
  3. Kul su mi ali nisu za svaki dan :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zavisi od afiniteta - meni su dovoljno diskretne i za svaki dan :) Hvala :)

      Delete
  4. Bas ti je simpa manikir. :) Meni te iste nitne stoje jos od letos i nikako da ih upotrebim za neki nail art. :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Marry :) Lako se uklapaju u manikire, sitne su i diskretne :)

      Delete
  5. Krasne bojice si složila, odmah su mi izmamile osmjeh na lice :)

    ReplyDelete
  6. Super! I ja brijem na kraće nokte, ali sam za ovako nešto složenije lijena. Priznajem!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :) Nije ovo posebno složen manikir, naprotiv, izuzetno je jednostavan :)

      Delete
  7. Kako dobro izgleda sve zajedno. Nitne su baš zanimljive. :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...