Thursday, October 13, 2016

Liquid Peel Off Tape (bornprettystore)

Hello :)

Dugo me nije bilo, neću vas zamarati razlozima i mukama koje sam imala sa kompjuterom, nadam se da je to konačno rešeno i da mogu da se vratim starom rasporedu :) Kako je dan za recenziju, predstaviću vam proizvod sa sajta bornprettystore.com. Ovaj proizvod sam jako želela, a da li je ispunio moja očekivanja, saznajte u produžetku.

It's been a while since I wrote a post, I don't want to bother you with my computer problems, I hope that this issue is solved and I'm back on track :) Since today is the day for a review, I will show you one product from bornprettystore.com. This product I really wanted, and you can read my impressions in this post.







U pitanju je tečni lateks, koji je jako popularan i postao je gotovo obavezan proizvod pri izradi neurednijih manikira. Kako se koristi? Pre nego što krenete u izradu neurednog manikira (gradijent, pečatiranje, watermarble) na kožu oko noktiju nanesete sloj lateksa i sačekate da se osuši. Nakon što je suv, uradite manikir i skinete lateks. U teoriji, ostaćete čiste kože oko noktiju i ne morate ionako osetljiviju regiju iritirati mackanjem skidača za lak ili acetona.

This is liquid latex, very popular and it became almost must-have for messy manicures. How to use? Before you start making your messy manicure (gradient, stamping, watermarble) first you apply this latex on skin around your nails and wait for it to dry. After it dries, you proceed with your manicure and peel off this latex. In theory, skin around your nails will be clean, and you don't have to irritate sensitive skin with nail polish remover or acetone.





Da li je ovaj proizvod ispunio moja očekivanja? Iskreno, ne u potpunosti. Da, sa njim jeste lakše, ali samo delimično. Da ne znam za Simply peel i slične proizvode, koji se skidaju jednim potezom i ostavljaju savršeno čistu kožu, možda i ne bih bila razočarana. Moje iskustvo je tako da se ovaj proizvod lako skida sa dela gde nije zamazan lakom, a blizu nokta i gde ste ga malo više umuljali se cepka i ostavlja tragove koje opet morate skidati i dorađivati skidačem laka. Da li olakšava posao? Da, ali sam ja izgleda imala previsoka očekivanja.

Am I satisfied with this product? To be hones, not completely. Yes, it does make things easier, but only partially. If I didn't knew about products like Simply peel, which you can "simply peel like no big deal" (I love Cristine:)) and it leaves completely clean skin, maybe I would be happier about this product. In my experience, this product removes nicely from places where it didn't get any polish on, but near nail and where it got messy with polishes, it goes off in pieces and leaves traces which you must remove with nail polish remover. Does it makes creating a messy manicure easier? It certainly does, but maybe I had high hopes.





Ovaj proizvod možete pronaći na OVOM linku, trenutno je na popustu i košta 2,99$. Bočica sadrži 15ml proizvoda koji neodoljivo miriše na Brufen sirup :D Ukoliko kupujete nešto sa ovog sajta, možete iskoristiti moj kod GHNQ10 dobićete 10% popusta. Da li ste koristili ovaj ili neki sličan proizvod? Koji preporučujete? Čitamo se uskoro ;)

This product is available on THIS link, it is on sale right now and it costs 2,99$. Bottle contains 15ml of product and smells nice, like sweet orange :D If you purchase something from this site, you can use my code GHNQ10, and you will get 10% off. Did you use some product similar to this one? Which one do you recommend? See ya soon ;)



EDIT: Novija formula ovog proizvoda je izmenjena kako saznajem, tako da je moguće da je sad stanje drugačije od opisanog.

EDIT: This product has new formula as it seems, so it is possible that its characteristics are different than I described.

20 comments:

  1. Moram priznati da do sad nisam naišla na sasvim pozitivnu recenziju ovog lateksa.
    Ja sam si našla jedan s ebaya koji je sasvim solidan :)

    ReplyDelete
  2. Imaju sada i kod nas u prodaji neki tečni lateksi. Nadam se da su bolji od ovog.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nisam znala, baš nisam u toku. Moraću da izguglam...

      Delete
  3. meni u debljem i jako tankom sloju ne funkcionira. treba nać neku zlatnu sredinu i onda radi. meni je uspjelo iz drugog puta. no još ga moram probati prije nego napišem recenziju

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja sam isprobavala na više načina, ali uvek mi ostaju ovi sitni ostaci koje posle moram da sklanjam skidačem...

      Delete
  4. Meni je ovo super stvar, samo što je moj očito neka novija verzija jer ga zbilja treba jako malo i kad se osuši proziran je, a skida se u jednom potezu :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Baš sam sad pogledala da li je neko komentarisao na sajtu da je došlo do promene formulacije, i vidim da na par videa izgleda tako kako opisuješ... Sad ću editovati post da naglasim da je došlo do promene :)

      Delete
  5. Isti problem i kod mene. Odustala sam od ovog proizvoda jer na kraju više vremena potrošim na njegovo uklanjanje nego što bi mi trebalo da uklonim sam lak sa kože.

    ReplyDelete
    Replies
    1. E baš to, manje bi mi vremena trebalo sa četkicom i skidačem laka. Šteta. Mada je izgleda nova formula bolja.

      Delete
  6. hvala za recenziju. jesi probala još neki, bolji, koji bi mogla da preporučiš?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nema na čemu :) Nisam nažalost, mada čujem da su promenili formulu ovom i da je sada mnogo bolji, možda pokušam sa tim novim :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...